Sökmotorkonsult.se

Blir lite bredare

Bredare än någonsin - Valross på Sökmotorkonsult.seOm du är en av dom som brukar följa den här bloggen kanske du märkt att det just nu sker förändringar. Bland annat har utseendet förändrats och det har lagts till en del funktionalitet. Dessutom är det meningen att bloggen ska bli lite bredare och då inte på skärmen utan på innehållet.

Du har kanske märkt att det lagts till en ny kategori, Marknadsföring som ska fungera som ett stöd till den tidigare Internetmarknadsföring. Meningen är att det ska komma bra insiktsfulla poster i dessa kategorier också bland annat har jag publicerat en intervju med Tommy K Johansson. Det ska dessutom komma mer innehåll om Sponsrade Länkar, något som har efterfrågats.

Allt det som tidigare varit populärt finns förstås kvar, vi har On Page-verktyget och Fråga Experten nu i än mer framträdande form. Vi kommer alltså fortsätta besvara dina frågor och tillhandahålla hjälp med sökmotoroptimeringen utan att ta betalt. En av delarna i det arbetet är också vårt löfte om gratis artiklar, vi specialskriver artiklar till din blogg eller site.

Förhoppningsvis kommer de förändringar som nu görs göra att sökmotorkonsult.se blir än mer användbar för dig och vi vill dessutom ha din åsikt om saken.

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Jonathan Olsson, Michael Wahlgren och Maria Fernholm i avsnitt 65 av Sökpodden

#65 Smalt eller svalt

Då var det äntligen dags för avsnitt 65 av Sökpodden. Denna gång pratar Maria, Jonathan och Michael om inlärningsfasen på Facebook Ads, startsidan & SEO och avslutar med ett snack om app-kampanjer på Google Ads. Du lyssnar väl?

Gratis Google Shopping är nu live i Sverige

De kostnadsfria Google Shopping-resultaten är nu live i Sverige. Förändringen ger e-handlare nya möjligheter att driva köpstark trafik till sina sajter från Google. 

Digital PR & SEO

Så nyttjar du synergierna mellan SEO och Digital PR på bästa sätt

Genom att nyttja synergierna mellan SEO och Digital PR kan du driva mer trafik från Google och samtidigt stärka ditt varumärke. Lär dig mer om hur de olika disciplinerna kan växelverka med varandra för att lyfta din verksamhet till nya höjder.

attribution-facebook-28-dagar

Facebook tar bort 28 dagars attributionsfönstret

Facebook väljer att plocka bort deras längsta attributions fönster på 28 dagar. En förändring som kommer påverka många av oss annonsörer på Facebook. Läs mer om hur det kommer påverka er här!

Singles' day, singlarnas dag 2020

Singles’ Day – Allt du behöver veta om nya ”Black Friday”

Först Black Friday, Cyber Monday, Black Week, Cyber Weekend och nu Singles’ day? Ja, de börjar dyka upp fler kampanjperioder på höstens säljmarknad. Här är allt du behöver veta om Singlarnas Dag och vad de kan göra för din business.

Bing Partner


Preferred Facebook Marketing Partner