Sökmotorkonsult.se

Blir lite bredare

Bredare än någonsin - Valross på Sökmotorkonsult.seOm du är en av dom som brukar följa den här bloggen kanske du märkt att det just nu sker förändringar. Bland annat har utseendet förändrats och det har lagts till en del funktionalitet. Dessutom är det meningen att bloggen ska bli lite bredare och då inte på skärmen utan på innehållet.

Du har kanske märkt att det lagts till en ny kategori, Marknadsföring som ska fungera som ett stöd till den tidigare Internetmarknadsföring. Meningen är att det ska komma bra insiktsfulla poster i dessa kategorier också bland annat har jag publicerat en intervju med Tommy K Johansson. Det ska dessutom komma mer innehåll om Sponsrade Länkar, något som har efterfrågats.

Allt det som tidigare varit populärt finns förstås kvar, vi har On Page-verktyget och Fråga Experten nu i än mer framträdande form. Vi kommer alltså fortsätta besvara dina frågor och tillhandahålla hjälp med sökmotoroptimeringen utan att ta betalt. En av delarna i det arbetet är också vårt löfte om gratis artiklar, vi specialskriver artiklar till din blogg eller site.

Förhoppningsvis kommer de förändringar som nu görs göra att sökmotorkonsult.se blir än mer användbar för dig och vi vill dessutom ha din åsikt om saken.

Sidan är senast uppdaterad 2012-11-06

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

DuckDuckGo

Kan DuckDuckGo hota?

Det görs mer än 100 miljoner sökningar om dagen på DuckDuckGo. Innebär detta att Google, Bing och andra sökmotorer ska börja se DuckDuckGo som ett reellt hot?

CPM - cost per mille

Vad är en bra CPM?

Är 72 en bra CPM på Facebook? I denna artikel skriver vi om fyra olika saker som påverkar hur mycket du kommer betala i CPM när du annonserar i sociala medier.

SEM-året 2021

Vår head of SEM Jonathan Olsson summerar Google Ads-året 2021. Allt från ändrade matchtyper till cookie-döden.

SEO-året 2021

SEO-året 2021

2021 börjar lida mot sitt slut och det har blivit dags att sammanfatta året som gått ur ett SEO-perspektiv.

Victor Alenlid, Nicklas Krus och Michael Wahlgren i avsnitt 78 av Sökpodden

#78 Läckor

Då var det dags för årets sista avsnitt av Sökpodden. Denna gång är våra ämnen risker inom SEO, vi pratar läckor på Google Ads och sist men inte minst dyker vi ned i annonsering på Pinterest. Du lyssnar väl?