Sökmotorkonsult.se

Gratis Artiklar till din site

Artiklar

Vi är glada att kunna berätta att vi numer kan erbjuda gratis artiklar till din hemsida eller blogg. Vi har satt ihop ett team med skribenter som skriver kvalitativa och intressanta artiklar och bloggposter, för att du lätt ska kunna få innehåll till din site. Vi vet alla hur jobbigt det är att skriva sida efter sida med innehåll och därför vill vi erbjuda den här tjänsten.
Gott om contentwriters som skriver artiklar åt dig

Så här funkar det:

Du kontaktar oss och berättar vilken site det gäller och vilket ämne du vill ha en artikel på.
Vi svarar dig för att säkerställa att vi fått all information vi behöver.

Om vi accepterar siten och ämnet så kommer en av våra skribenter skriva en artikel åt dig. Det kan ta upp till 10 dagar för oss att få artikeln från skribenten beroende på arbetsbelastning. I den kommer finnas upp till 2 länkar till  relevanta andra siter. Under förutsättning att länkarna kommer finnas kvar är artikeln din och får publiceras fritt. Du väljer själv om du vill publicera artikeln eller inte.

Gratis artiklar från Sökmotorkonsult är alltid unika och skrivna för just din site.

Kontakta oss för mer information.

Sidan är senast uppdaterad 2010-01-02

9 kommentarer

  1. Gratis specialskrivna artiklar till din site – Sökmotorkonsult…

    Sökmotorkonsult har ett bra erbjudande på sin blogg. De har ett gäng skribenter som skriver en artikel åt dig som har en blogg eller hemsida, gratis. Det enda de kräver är tre länkar i artikeln till hemsidor de väljer.

    Ett bra erbjudande med t…

    Kommentar av Påtopp.se

  2. Hej,

    Jag är intresserad av att få publicera en artikel på er sida. Hur skall jag gå tillväga?

    Med vänlig hälsning,

    Camilla

    Kommentar av Camilla

  3. Du kan alltid skicka en artikel till magnus punkt brath krumelur sokmotorkonsult punkt se. Om den lever upp till våra redaktionella krav så kan det mycket väl hända att vi publicerar den.

    Till alla andra, lustigt nog är det här första Content for links-förfrågan jag fått på Sökmotorkonsult.se. Vi har ett flertal andra siter i portföljen där det inkommer åtminstone en eller två förfrågningar i veckan. Jag tycker inte alls illa om Content for Links, tycker att det är ett bra sätt att bygga länkar så jag är beredd att ge Camilla en chans.

    Kommentar av Magnus

  4. Gäller detta erbjudande fortfarande?

    Kommentar av Andreas

  5. Det gör det helt klart.

    Kommentar av Magnus

  6. Och om man vill komma från andra hållet – dvs. vara en av de ”två relevanta länkarna” – vem kontaktar man då?

    Kommentar av Christoffer

  7. Hur många tecken är varje artikel och kan det vara intressant att få in en liten lista på sajter?

    Kommentar av Patrik

  8. […] sökmotoroptimeringen utan att ta betalt. En av delarna i det arbetet är också vårt löfte om gratis artiklar, vi specialskriver artiklar till din blogg eller […]

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

techjättarna

Amerikanskt lagförslag kan ändra spelplanen för Google

Ett lagförslag i USA hotar att drastiskt ändra spelplanen för techjättar som Google, Amazon och Apple. Om lagen blir verklighet kommer dessa företag inte längre få favorisera sina egna produkter och tjänster. Sannolikt skulle detta vara en positiv utveckling för mindre företag som är beroende av techjättarna för att nå nya kunder.

youtube

YouTube kan öppna upp för andra annonsnätverk

Google har erbjudit sig att öppna upp YouTube för andra annonsnätverk än sitt eget i ett försök att blidka myndigheterna inom EU. Är det på riktigt denna gång eller blir det ”bara” ett nytt CSS?

Björn Bydén, Michael Wahlgren och Felix Brynje i avsnitt 84 av Sökpodden

#84 Freshness

Kan Ahrefs nya sökmotor, Yep, utmana Google på riktigt? Detta är ett av ämnena som Björn, Felix och Micke pratar om i avsnitt 84 av Sökpodden. De djupdyker även i varför freshness är en faktor för Google och om man ska pinna i sina RSAs på Google Ads eller inte. Du lyssnar väl?

Collage av bilder på partiledarna, fr v till höger: Johan Pehrson, Ebba Busch, Per Bolund, Märta Stenevi, Nooshi Dadgostar, Ulf Kristersson, Riksdagshuset, Annie Lööf och Magdalena Andersson.

Partierna som är störst på Google – inför valet

Vilket parti har störst synlighet på Google? Och vilken av partiledarna googlas mest? Med knappt fyra månader kvar till valet gör vi ett SEO-nedslag i politiken. 

peak oil

Har vi nått ”Peak WordPress”?

För första gången i mannaminne så minskar marknadsandelen för WordPress. Är detta ett tillfälligt hack i kurvan eller är det ”Peak WordPress” som vi bevittnar?