Sökmotorkonsult.se

Nytt utseende på Sökmotorkonsult.se

Vi har byggt omMed hjälp av Designavdelningen på Pineberry har Sökmotorkonsult.se nu fått ett nytt utseende. Det viktigaste i arbetet har varit att lyfta fram en del saker som tidigare inte varit så framträdande och tona ner vissa andra. Förhoppningsvis innebär det att siten kommer fungera bättre på många sätt. Eftersom vi precis lagt till nya utseendet så vill jag direkt passa på och be om ursäkt om det är saker som inte fungerar som de ska, det är förstås meningen att allt ska fungera men vi vet ju alla hur det är.

Jag skulle bli väldigt glad för alla former av input, åsikter och idéer från både nya och gamla besökare. Målsättningen är att bli så bra som möjligt och det kräver ju att vi är lyhörda. Lämna alltså mer än gärna kommentarer på vår nya design.

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

DuckDuckGo

Kan DuckDuckGo hota?

Det görs mer än 100 miljoner sökningar om dagen på DuckDuckGo. Innebär detta att Google, Bing och andra sökmotorer ska börja se DuckDuckGo som ett reellt hot?

CPM - cost per mille

Vad är en bra CPM?

Är 72 en bra CPM på Facebook? I denna artikel skriver vi om fyra olika saker som påverkar hur mycket du kommer betala i CPM när du annonserar i sociala medier.

SEM-året 2021

Vår head of SEM Jonathan Olsson summerar Google Ads-året 2021. Allt från ändrade matchtyper till cookie-döden.

SEO-året 2021

SEO-året 2021

2021 börjar lida mot sitt slut och det har blivit dags att sammanfatta året som gått ur ett SEO-perspektiv.

Victor Alenlid, Nicklas Krus och Michael Wahlgren i avsnitt 78 av Sökpodden

#78 Läckor

Då var det dags för årets sista avsnitt av Sökpodden. Denna gång är våra ämnen risker inom SEO, vi pratar läckor på Google Ads och sist men inte minst dyker vi ned i annonsering på Pinterest. Du lyssnar väl?