Köp AdWords-boken Bygg en pengamaskin till specialpris! Ny bok - Bygg en pengamaskin ×
Köp AdWords-boken Bygg en pengamaskin till specialpris! Ny bok - Bygg en pengamaskin ×
Visa dina kunskaper med nya SEO Cert! Visa dina kunskaper med SEO Cert ×
Du lyssnar väl på Sökpodden? Nytt avsnitt varje månad. Du lyssnar väl på Sökpodden? ×
Gör som 14 954 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Öppnar för kommentarer

I och med att vi gjort en uppfräschning av Sokmotorkonsult.se har vi också på allmän begäran slagit på kommentarsfunktionen.

Vi har också lagt till en ny sektion för frågor och svar där det är meningen att vi ska försöka hinna svara på alla de frågor om SEO som vi får. För att göra det enklare att fråga så kommer det inom kort dessutom ett formulär där man kan posta sina funderingar.

Hoppas att så många som möjligt (det betyder du) tar och nyttjar båda dessa funktioner.

4 kommentarer

  1. Hurra! Det är efterlängtat. Du skriver så pass bra saker att man ofta vill hurra eller få uppföljningsinformation eller komma med små invändningar. Jag tror att det kommer ge ytterligare fart åt sajten.

    Kommentar av

    Nikke Lindqvist

  2. Tackar för det och tackar också för den allra första kommentaren.

    Kommentar av

    Magnus

  3. Känns omåttligt skönt att jag bemödade mig att fylla i API-nyckeln, tog inte lång stund:

    Akismet blocks spam from getting to your blog, and there’s 1 comment in your spam queue right now.

    Kommentar av

    Magnus

  4. Instämmer med det Nikke säger. Att kunna kommentera texter och andra kommentarer är trevligt.

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Michael Wahlgren, Pontus Karlsson och Maria Fernholm i avsnitt 34 av Sökpodden

#34 Kladdigt sökresultat

I årets sista avsnitt av Sökpodden börjar vi med de nya långa beskrivningarna i sökresultatet. Är de bra eller dåliga för SEO? Vi går vidare till hur du använder visningsandel för att optimera din annonsering med AdWords. Slutligen tar vi upp hur du optimerar för konverteringar på Facebook Ads. Du lyssnar väl?

Google Shopping

Missvisande data i Google Shopping

Google registrerar en annonsvisning för Google Shopping, trots att den inte exponerats för användaren. Detta kan leda till missvisande data. Läs mer här!

Utökat utrymme för meta descriptions i sökresultaten

Google utökar utrymmet där meta descrptions syns i sökreslutaten. Vi funderar över varför samt ger våra kortsiktiga rekommendationer på hur man bör agera kring detta.

Anton Johansson, Michael Wahlgren och Christian Litezings i Sökpodden avsnitt 33

#33 Special: Pineberry 10 år

Den 29 november 2007 startade vi Pineberry. Detta tioårsjubileum firas med ett specialavsnitt av Sökpodden där vi pratar om vad som hänt i branschen de senaste tio åren samt blickar mot framtiden. Nu är det kort tid mellan avsnitten! Avsnitt #32 […]

promotion extension erbjudandetillägg

Ge dina annonser en extra push med erbjudandetillägg

Med nya annonstillägget Erbjudandetillägg/Promotion extensions kan du lyfta fram rabatter & erbjudanden i anslutning till dina annonser. Läs vår steg-för-steg guide här!

Di Gasell 2012 Logo Di Gasell 2013 Logo
Di Gasell 2013 Logo
Bing Partner