Missa inte våra populära och kostnadsfria webbinarier! Våra populära webbinarier! ×
Gör som 6 964 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Pineberry ❤ Sökmotorkonsult.se

Som du kanske känner till sedan tidigare så drivs Sökmotorkonsult.se av oss på Pineberry. I första hand finns Sökmotorkonsult.se för att vi gillar att dela med oss av våra erfarenheter men det finns också en annan mer historisk anledning. Sökmotorkonsult.se är namnet på det företag som Magnus Bråth (jag som oftast skriver här) startade som sen blev en del av Pineberry. Det finns idag ingen gräns mellan Sökmotorkonsult.se och Pineberry.

Vi har precis påbörjat ett förändringsarbete och vi tänkte berätta lite om vad du kan förvänta dig under det närmaste året. Våra båda webbsajter Pineberry.com och Sökmotorkonsult.se kommer ytterligare närma sig varandra. Till att börja med så kommer det dyka upp lite grafiska förändringar så att de båda sajterna ska kännas som en enhet. En sak som inte kommer att ändras alls är att vi fortsatt oförtrutet kommer att skriva om sökmotoroptimering på Sökmotorkonsult.se.

Vi vill självklart berätta om dessa förändringar för dig först. Det är alla ni som läser, kommenterar och delar vårt material som är det viktigaste och det glömmer vi inte. Varje steg i processen gör vi med dig i åtanke och vi är övertygade om att du kommer få lite glada överraskningar när du besöker oss i framtiden.

2 kommentarer

  1. Och en bra blogg är det ju onekligen. Finns det några speciella skäl till att ni håller dem separata, de flesta företag verkar ju föredra en blogg på den egna domänen. Granted att sokmotorkonsult är en kanske … mer relevant domän för ämnet, men är det det som är skälet?

    Kommentar av Jonas

  2. Anledningen hittills är att Sökmotorkonsult.se startade innan Pineberry och sen levt vidare.

    Kommentar av Magnus

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Sara Karlsson, Michael Wahlgren och Simon Davidsson i Sökpodden avsnitt 64

#64 Not provided 2.0

Då var det äntligen dags för ett nytt avsnitt av Sökpodden! Det 64:e i ordningen. Denna gång är våra tre ämnen lönsam tillväxt, vi analyserar lyssnares sajter i en SEO-clinic och så avslutar vi med att snack om söktermerna som försvinner från Google Ads. Du lyssnar väl?

Facebook skrotar begränsningar för textinnehåll i annonsbilder

Facebook skrotar begränsningar för textinnehåll i annonsbilder

Facebook ritar om spelplanen och tillåter numera annonsörer att använda hur mycket text vi vill i annonsbilderna. En spännande nyhet som vi välkomnar med öppna armar!

amazon se lansering

Lanseringsstrategier för Amazon.se utan annonsplattform

Amazon.se lanseras utan Amazon Advertising, vilket delvis ändrar spelreglerna? Vi går igenom vad som förändras och vad du bör tänka på från ett marknadsföringsperspektiv.

branschen rasar

Google tar bort söktermer – branschen rasar

Stora förändringar i Google Ads. Söktermsrapporten kommer framöver inte innehålla alla sökord du köpt klick på. Google hävdar att det har med integritet att göra, medan branschen är mycket upprörd över denna nyhet.

Pontus Karlsson, Michael Wahlgren och Jonathan Olsson i Sökpodden avsnitt 63

#63 Chatvertising

Då var Sökpodden äntligen tillbaka efter ett kortare sommarlov. I avsnitt 63 står Amazon Ads, omnämnanden inom SEO och Click to messenger på Facebook på tapeten. Du lyssnar väl?

Bing Partner


Preferred Facebook Marketing Partner