Sökmotorkonsult.se

Pineberry ❤ Sökmotorkonsult.se

Som du kanske känner till sedan tidigare så drivs Sökmotorkonsult.se av oss på Pineberry. I första hand finns Sökmotorkonsult.se för att vi gillar att dela med oss av våra erfarenheter men det finns också en annan mer historisk anledning. Sökmotorkonsult.se är namnet på det företag som Magnus Bråth (jag som oftast skriver här) startade som sen blev en del av Pineberry. Det finns idag ingen gräns mellan Sökmotorkonsult.se och Pineberry.

Vi har precis påbörjat ett förändringsarbete och vi tänkte berätta lite om vad du kan förvänta dig under det närmaste året. Våra båda webbsajter Pineberry.com och Sökmotorkonsult.se kommer ytterligare närma sig varandra. Till att börja med så kommer det dyka upp lite grafiska förändringar så att de båda sajterna ska kännas som en enhet. En sak som inte kommer att ändras alls är att vi fortsatt oförtrutet kommer att skriva om sökmotoroptimering på Sökmotorkonsult.se.

Vi vill självklart berätta om dessa förändringar för dig först. Det är alla ni som läser, kommenterar och delar vårt material som är det viktigaste och det glömmer vi inte. Varje steg i processen gör vi med dig i åtanke och vi är övertygade om att du kommer få lite glada överraskningar när du besöker oss i framtiden.

Sidan är senast uppdaterad 2011-04-13

2 kommentarer

  1. Och en bra blogg är det ju onekligen. Finns det några speciella skäl till att ni håller dem separata, de flesta företag verkar ju föredra en blogg på den egna domänen. Granted att sokmotorkonsult är en kanske … mer relevant domän för ämnet, men är det det som är skälet?

    Kommentar av Jonas

  2. Anledningen hittills är att Sökmotorkonsult.se startade innan Pineberry och sen levt vidare.

    Kommentar av Magnus

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

DuckDuckGo

Kan DuckDuckGo hota?

Det görs mer än 100 miljoner sökningar om dagen på DuckDuckGo. Innebär detta att Google, Bing och andra sökmotorer ska börja se DuckDuckGo som ett reellt hot?

CPM - cost per mille

Vad är en bra CPM?

Är 72 en bra CPM på Facebook? I denna artikel skriver vi om fyra olika saker som påverkar hur mycket du kommer betala i CPM när du annonserar i sociala medier.

SEM-året 2021

Vår head of SEM Jonathan Olsson summerar Google Ads-året 2021. Allt från ändrade matchtyper till cookie-döden.

SEO-året 2021

SEO-året 2021

2021 börjar lida mot sitt slut och det har blivit dags att sammanfatta året som gått ur ett SEO-perspektiv.

Victor Alenlid, Nicklas Krus och Michael Wahlgren i avsnitt 78 av Sökpodden

#78 Läckor

Då var det dags för årets sista avsnitt av Sökpodden. Denna gång är våra ämnen risker inom SEO, vi pratar läckor på Google Ads och sist men inte minst dyker vi ned i annonsering på Pinterest. Du lyssnar väl?