Sökmotorkonsult.se

Vill ha din åsikt

What-do-you-think

Jag skulle vilja ha din åsikt om den här bloggen. Vi försöker ständigt förbättra Sökmotorkonsult.se men ibland är det svårt att veta vad som faktiskt skulle göra den bättre.

Jag tänkte ställa lite frågor och jag hoppas på din input. Lämna mycket gärna en kommentar med vad du tycker.

  • Vill du ha mer tips om sökmotoroptimering?
  • Vill du ha mer om internetmarknadsföring?
  • Vill du ha mer Case?
  • Vill du ha mer intervjuer, vi har precis börjat testa formatet?
  • Vill du ha tätare uppdateringar?
  • Vill du ha mer ingående poster?
  • Skulle du uppskatta fler verktyg?
  • Skulle du vilja ha mer diskussion?
  • Skulle du vilja ha nyheter om SEO?
  • Finns det några ämnen du tycker jag ska ta upp?
  • Finns det några bloggposter du tycker jag ska utveckla?

Sidan är senast uppdaterad 2022-03-04

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Sökmotormuseum

Pineberry öppnar världens första sökmotormuseum

Efter 16 framgångsrika år inom digital marknadsföring har vi på Pineberry beslutat att utöka våra tjänster genom att öppna det allra första sökmotormuseet.

Simon Davidsson, Michael Wahlgren och Tilde Mattsson i avsnitt 92 av Sökpodden

#92 Fåfänga

Avsnitt 92 av Sökpodden är här! Denna gång pratar Simon, Micke och Tilde om Bing är värt att satsa på, går igenom några nyheter som kommit inom Performance Max och avslutar avsnittet med en diskussion om nyckeltal som faller under det mindre smickrande begreppet Vanity Metrics. Du lyssnar väl?

Google analytics

Din data i GA4 kommer skilja sig

Stämmer inte din siffror i GA4 mot det du ser i UA? Även om detta kan kännas frustrerande är det väntat. GA4 och UA skiljer sig på så många sätt att datan inte är helt jämförbar. Däremot kan det vara bra att förstå varför du ser skillnader i dina siffror och hur stora skillnaderna är.

inget att förlora

Våga mer i sämre tider

Det finns fördelar med att det är sämre tider. En sådan är att du ges möjlighet att våga mer med din marknadsföring. Du har helt enkelt mindre att förlora. Så passa på att göra de stora förändringarna i din marknadsföring som du dragit dig för att göra tidigare.

black friday datum

När är black friday & cyber monday 2023? – Alla datum!

Nu för tiden finns det många kampanj- och temadagar att hålla reda på, särskilt under hösten när det är viktiga händelser som Black Week, Cyber Monday och Black Friday. Här är de datum du behöver hålla koll på!