Sökmotorkonsult.se

Vad ska vi prata om i höst?

Michael Wahlgren i webbinarstudion hos Pineberry

Vårens webbinarserie inom digital marknadsföring har varit en formidabel succé med runt 1 000 deltagare per tillfälle. Nu har du chansen att bestämma vad vi ska prata om på höstens webbinar.

Våra webbinarier har sedan start varit uppskattade vilket vi är väldigt stolta över. Med 993, 806 och 1 003 deltagare per webbinar har intresset tagit nya höjder i vår. Att vi når rekordsiffror trots det numera digra webbinarutbudet gör oss extra glada. Ett stort tack till alla ni som var med!

Vi är även tacksamma för att alla bra frågor vi fick under webbinarierna. Frågestunden är en riktigt höjdare att få göra!

Vad vill du lyssna på i höst?

Vi är i full färd med att planera höstens webbinartillfällen och här skulle jag gärna vilja ha din hjälp. I vår har våra ämnen varit:

  • Användarupplevelse & SEO
  • Annonsera dynamiskt på Facebook Ads
  • Google Ads för marknadschefer

Nu funderar vi på vad vi ska prata om på våra webbinarier i höst, och här vill vi gärna veta vad du tycker.

Klicka här och föreslå ämne för höstens webbinar

Repriser av tidigare webbinar

Du vet väl att du kan se repriser våra webbinarier? Vill du se våra webbinarier från i vår eller från tidigare år så finns alla samlade här.

Glöm nu inte att föreslå ämne för höstens webbinarier. Tusen tack på förhand!

 

En kommentar

  1. När kommer Google Stories till Sverige och vad får det för effekt på seo och annonser inom stories

    Kommentar av Anna Boberg

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Sommarstäda din XML-sitemap

Sommarstäda din XML-sitemap

Har du oreda i din XML-sitemap? Då kommer du gillar våra tips kring hur du städar din sitemap och bringar ordning och reda inför sommaren.

Björn Bydén, Michael Wahlgren och Nicklas Krus i Sökpodden avsnitt 73

#73 Användarsignaler

I #73 av Sökpodden frågar vi oss om användarsignaler är en rankingfaktor, vi fortsätter med att breakdowns försvinner från Facebook Ads och avslutar vi med SEO/SEM-synergier. Lyssna gärna! Snart är det sommarlov, men innan dess bjuder vi på detta juniavsnitt […]

Design av webbsida

Google börjar rulla ut Page Experience Update

Äntligen! Under tisdagen började Google rulla ut sin Page Experience Update. Uppdateringen kommer att rullas ut sakta och förväntas vara helt klar till slutet av sommaren. 

Datadriven SEO

Datadriven SEO

Att vara datadriven i sitt SEO-arbete, vad innebär det egentligen? I denna artikel dissekerar vi modeordet datadrivet och ger vår syn på hur detta kan påverka hur man gör sökmotoroptimering.

Simon Davidsson, Michael Wahlgren och Kristian Jältsäter i avsnitt 72 av Sökpodden

#72 It depends

Då var det äntligen dags för avsnitt 72 av Sökpodden. Denna gång har vi fastnat för ämnena sökord per sida, kvalitet på leads på Google Ads och det lite mystiska It depends inom SEO. Du lyssnar väl?