Sökmotorkonsult.se

Vad ska vi prata om i höst?

Michael Wahlgren i webbinarstudion hos Pineberry

Vårens webbinarserie inom digital marknadsföring har varit en formidabel succé med runt 1 000 deltagare per tillfälle. Nu har du chansen att bestämma vad vi ska prata om på höstens webbinar.

Våra webbinarier har sedan start varit uppskattade vilket vi är väldigt stolta över. Med 993, 806 och 1 003 deltagare per webbinar har intresset tagit nya höjder i vår. Att vi når rekordsiffror trots det numera digra webbinarutbudet gör oss extra glada. Ett stort tack till alla ni som var med!

Vi är även tacksamma för att alla bra frågor vi fick under webbinarierna. Frågestunden är en riktigt höjdare att få göra!

Vad vill du lyssna på i höst?

Vi är i full färd med att planera höstens webbinartillfällen och här skulle jag gärna vilja ha din hjälp. I vår har våra ämnen varit:

  • Användarupplevelse & SEO
  • Annonsera dynamiskt på Facebook Ads
  • Google Ads för marknadschefer

Nu funderar vi på vad vi ska prata om på våra webbinarier i höst, och här vill vi gärna veta vad du tycker.

Klicka här och föreslå ämne för höstens webbinar

Repriser av tidigare webbinar

Du vet väl att du kan se repriser våra webbinarier? Vill du se våra webbinarier från i vår eller från tidigare år så finns alla samlade här.

Glöm nu inte att föreslå ämne för höstens webbinarier. Tusen tack på förhand!

 

En kommentar

  1. När kommer Google Stories till Sverige och vad får det för effekt på seo och annonser inom stories

    Kommentar av Anna Boberg

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

iOS 14 frossa på börsen

iOS 14-frossa på börsen

Det är inte varje dag vi skriver om aktierapporter här på bloggen. Men Facebooks Q3-rapport ger intressanta insikter till oss marknadsförare kring hur Facebook ser på iOS 14-uppdateringen och vad de kommer göra härnäst.

Stark av backlinks

Anders Norén starkare än Google?

Enligt Ahrefs är andersnoren.se starkare än självaste Google. Kan detta verkligen stämma? Vad bygger Ahrefs data på? Vi tittar närmare på sambandet mellan backlinks och domänstyrka. Den 16 maj 2010 började en legend skapas. Anders Norén publicerade sin första artikel […]

Google lanserar infinite scroll

Google lanserar infinite scroll på mobilen

Infinite scroll är på väg till de mobila sökresultaten. Hur kommer denna nyhet påverka sidor som i dag rankar på sida två på Google? Eventuellt innebär det att dessa sidor kan vänta sig lite mer klick.

Amazon ads

Amazon Ads lanserat i Sverige

För ett tag sedan lanserade Amazon Prime vilket bland annat innebar snabbare leveranser för dig som köpare. Nu drygt 1 månad senare är den sista pusselbiten lagd och vi kan vi äntligen dela nyheten att Amazon Ads har släppts i […]

Title link

Title link

Senaste tidens titelkaos i sökresultaten har knappt gått att missa. Vi har skrivit om det här och vi snackade även om det i senaste avsnittet av Sökpodden. Google har på slutet publicerat hjälpdokument kring hur man som sajtägare kan kontrollera […]