Visa dina kunskaper med nya SEO Cert! Visa dina kunskaper med SEO Cert ×
Du lyssnar väl på Sökpodden? Nytt avsnitt varje månad. Du lyssnar väl på Sökpodden? ×
Gör som 6 964 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Vi letar efter Sveriges bästa webbyrå

Du missade säkert inte genomgången av svenska webbyråer förra året. Nu ska vi börja samla ihop information till årets upplaga av listan på hur bra svenska webbyråer kan SEO. Den kommer skilja sig en hel del från förra året. Vi vill därför att du anmäler dig för att ha en chans att finnas med på listan.

Till skillnad från förra årets upplaga kommer årets bara visa de tio bästa. Det blir en Topp Tio Webbyråer-lista snarare än en lista över alla. Det kan alltså bara vara positivt att finnas med. Vi kommer dessutom i år inte bedöma byråernas egna sajter utan där det faktiskt spelar roll, deras kunders sajter. Därför krävs det att du anmäler din webbyrå så att ni har en chans att komma med. Vi behöver information om din webbyrå, en kund du vill använda som referens och vilket sökord som är mest relevant för den kunden.

Information vi behöver

[contact-form 3 ”Webbyråform”]

4 kommentarer

  1. Letar Ni efter Sveriges bästa webbyrå, eller Sveriges bästa webbyrå på SEO, det är nämligen lite skillnad i mina ögon! ;)

  2. Ja helt klart, det är mycket riktigt så att vi letar efter den som är bäst på SEO. Jag ska förtydliga lite.

    Kommentar av Magnus

  3. Man undrar ju förstås lite över vilka kriterier ni har. :)

    Kommentar av Jonas

  4. Vi kommer inte mäta enskilda punkter som förra året utan kommer sitta ner och gå igenom alla sajter som inkommit. Vi kommer inte gå på vilka resultat som uppnåtts utan bara hur sajten i sig är konstruerad. Prio ligger stora saker som är krångliga att förändra i efterhand, internlänkning, struktur etc.

    Kommentar av Magnus

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Nicklas Krus, Michael Wahlgren och Björn Bydén i avsnitt 59 av Sökpodden

#59 Gasa eller bromsa?

Hur ska du tänka kring din digitala marknadsföring i kristider? Vilka utmaningar finns vid SEO-migreringar? Hur kalibrerar jag min attributionsmodell? Detta är tre av frågorna som vi tar oss an i avsnitt 59 av Sökpodden.

betalvägg strukturerad data

Strukturerad data för innehåll bakom betalvägg

Undvik att ditt innehåll bakom betalvägg klassas som cloaking. I det här inlägget går Fredrik igenom hur du använder strukturerad data för att göra det tydligt för Google vad besökaren måste betala för att få se.

Långdistanslöpare springer i solnedgång

Långsiktig SEO – En lönsam investering

Under årets Webbdagarna höll Björn Bydén från Pineberry en föreläsning på hur företag kan jobba långsiktigt med SEO på ett sätt som bidrar med kundvärde, bygger varumärke och är väldigt lönsamt. Här är en kortare sammanfattning av den föreläsningen.

SEO i kristider

När händelser sker i vår omvärld är det många som tar hjälp av Google för att inhämta mer information. Här tipsar vi om hur samhällsbärande instanser kan jobba för att snabbt fånga upp vilka frågor medborgarna ställer i syfte att kunna bidra med sakliga och korrekta svar.

JavaScript SEO – Få Google att gilla din snygga sajt

Här är ett inlägg om vad JavaScript är, hur de ställer till problem för dig som jobbar med SEO och vad du kan göra för att lösa det.

Di Gasell 2012 Logo Di Gasell 2013 Logo
Di Gasell 2013 Logo
Bing Partner