Maria Fernholm

Maria Fernholm

Maria Fernholm är Sökmotorkonsult på Pineberry.

Maria är utbildad inom ekonomi och är nyligen hemkommen från Australien där hon jobbade med online marknadsföring under fem år. En av sakerna lockade Maria tillbaka till Sverige var att åka skidor som är en stor passion.

Maria är även utbildad kostexpert och har ett stort intresse för hälsa och mat.


Vad gäller vid annonsering på varumärkesskyddat innehåll på Google?

Med Google Adwords kan du som annonsör på ett effektivt sätt rikta din reklam mot intressanta kundsegment. Men hur fungerar det om du vill synas på ett varumärkesskyddat ord? Det är i dagsläget tillåtet att annonsera på konkurrerande varumärken eller […]

Call Metrics Adwords

Call Metrics ger detaljerad samtalsstatistik

Call Metrics är nu tillgänglig i beta version i Sverige, vilket kan innebära att det snart blir tillgängligt för alla Adwords-annonsörer. Med Call Metrics får annonsören dynamiska telefonnummer från Google som sedan vidarekopplas till kundens eget nummer och gör det […]