Sökmotorkonsult.se

2 dagar SEO

Fler och fler företag börjar intressera sig mer och mer för sökmotormarknadsföring i allmänhet och SEO i synnerhet. Och som vi tidigare uppmärksammat kan det vara svårt som köpare att veta vad man ska investera i eller vilken strategi som bäst passar det egna bolaget.

Därför kommer vi oavbrutet prata, diskutera och svara på alla möjliga frågor om sökmotormarknadsföring under två dagar nästa vecka.

Den 13-14 mars ställer vi ut på Online Marketing & E-handelmässan 2013 i Kista. Vi bjuder in alla intresserade att komma förbi och prata sök med oss, testa din sajt och kanske till och med tävla.

Du kan direktregistrera dig för en fribiljett här.

Ännu mer information hittar du på easyfairs hemsida.

Väl mött!

 

Sidan är senast uppdaterad 2015-10-10

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

lunarstorm figur

Vad hände med lunarstorm?

Lunarstorm var en av de mest populära webbplatserna för sociala medier i Sverige i början av 2000-talet. Människor använde den för att dela sina tankar och idéer med varandra. Men vad hände med webbplatsen? Varför försvann den?

seo utklassar sökmotoroptimering

SEO utklassar sökmotoroptimering

Säger du SEO eller sökmotoroptimering? Det som började som en jämn kamp mellan dessa två likabetydande begrepp har utvecklat sig till en överlägsen seger för SEO.

Kylie Jenner Pineberries

Kylie Jenner marknadsför Pineberry

En video på TikTok där Kylie Jenner äter Pineberries fick googlingarna på vårt namn att öka kraftigt. Är detta början på ett genombrott för bäret Pineberry?

techjättarna

Amerikanskt lagförslag kan ändra spelplanen för Google

Ett lagförslag i USA hotar att drastiskt ändra spelplanen för techjättar som Google, Amazon och Apple. Om lagen blir verklighet kommer dessa företag inte längre få favorisera sina egna produkter och tjänster. Sannolikt skulle detta vara en positiv utveckling för mindre företag som är beroende av techjättarna för att nå nya kunder.

youtube

YouTube kan öppna upp för andra annonsnätverk

Google har erbjudit sig att öppna upp YouTube för andra annonsnätverk än sitt eget i ett försök att blidka myndigheterna inom EU. Är det på riktigt denna gång eller blir det ”bara” ett nytt CSS?