Missa inte våra populära och kostnadsfria webbinarier! Våra populära webbinarier! ×
Gör som 6 964 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Fortsatt succé för SEO-boken Guldläge på nätet

Michael Wahlgren och Guldläge på nätet 3

Vi är väldigt glada att framgången med Guldläge på nätet fortsätter. I dag släpps en tredje uppdaterad upplaga av den populära SEO-boken. 

Magnus Bråths och min bok Guldläge på nätet släpptes första gången i början av 2014, en andra upplaga kom i augusti 2015 och i dag släpps en tredje uppdaterad upplaga av SEO-boken.

Vi är väldigt glada att engagemanget för boken är så pass stort att upplaga efter upplaga säljer slut. Det visar på att intresset för att lära sig SEO är stort. Vilket vi såklart tycker är väldigt roligt.

Vad är nytt i nya boken?

Det är cirka 15-20 % av materialet i boken som är nytt eller uppdaterat jämfört med andra upplagan av Guldläge på nätet. Magnus och jag har har skrivit en hel del nya sidor, men vi har även tagit bort sidor som vi inte tycker är relevanta längre.

Naturligtvis har vi uppdaterat boken med några av de största snackisarna sedan förra upplagan, som RankBrain och ”mobile first”. Vi har på några ställen ändrat våra rekommendationer, exempelvis hur du ska fördela sökord mellan dina landningsbanor.

Du som läst tidigare upplagor av Guldläge på nätet kommer känna igen dig. För grunderna inom sökmotoroptimering är samma i dag som
för fyra år sedan när vi skrev första upplagan av boken.

Köp boken!

Nya upplagan av Guldläge på nätet köper du enklast, bäst och billigast direkt av oss här. Boken kostar då 200 kr inklusive moms och frakt. För dig som inte gillar enkelt, bra och billigt går det självklart lika bra att köpa boken hos Adlibris, Bokus och CDON.

Köp Guldläge på nätet här >>

 

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

amazon se lansering

Lanseringsstrategier för Amazon.se utan annonsplattform

Amazon.se lanseras utan Amazon Advertising, vilket delvis ändrar spelreglerna? Vi går igenom vad som förändras och vad du bör tänka på från ett marknadsföringsperspektiv.

branschen rasar

Google tar bort söktermer – branschen rasar

Stora förändringar i Google Ads. Söktermsrapporten kommer framöver inte innehålla alla sökord du köpt klick på. Google hävdar att det har med integritet att göra, medan branschen är mycket upprörd över denna nyhet.

Pontus Karlsson, Michael Wahlgren och Jonathan Olsson i Sökpodden avsnitt 63

#63 Chatvertising

Då var Sökpodden äntligen tillbaka efter ett kortare sommarlov. I avsnitt 63 står Amazon Ads, omnämnanden inom SEO och Click to messenger på Facebook på tapeten. Du lyssnar väl?

Så lyckas du med din SEO på Google efter Amazons intåg

Med Amazons lansering i Sverige får många e-handlare en ny stark konkurrent att tampas med i sökresultaten på Google. Här får du tips på hur du lägger upp din SEO-strategi för att äga ditt segment på Google – före Amazon och alla andra.

pengarisoporna

Kasta inte bort dina pengar – använd söktermsrapporten i Google Ads och annonsera mer effektivt

För att lyckas med din annonsering ställs det höga krav på den löpande optimeringen. Att gå igenom söktermsrapporten i Google Ads är en viktig nyckel till att betala för relevanta klick och på den vägen driva värdefull trafik till din […]

Bing Partner


Preferred Facebook Marketing Partner