Missa inte våra populära och kostnadsfria webbinarier! Våra populära webbinarier! ×
Gör som 6 964 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Hjälp oss välja titel

rösta på bästa titeln

Igår publicerade vi en artikel som handlade om att Google breddat utseendet på sökresultatet. En konsekvens av denna förändring är att det finns plats för längre titlar. Nu vill ha din hjälp att välja titel!

För någon vecka sedan började Google använda en bredare version av sökresultat vilket vi skrev om på Sökmotorkonsult.se igår. Det bredare sökresultatet innebär bland annat att vi får plats med längre titlar och du kan numera använda hela 68 tecken i titeln.

Detta innebär såklart att det är hög tid att justera ens titlar och utnyttja det extra utrymme som ges. För vår del kommer vi såklart börja med våra viktigaste sidor och en av dessa är vår sida på Pineberry.com om SEOMed denna sida vill vi synas på sökorden ”seo” och ”sökmotoroptimering” och då främst på  ”seo”.

Som det ser ut nu har vi titeln:Sökmotoroptimering (SEO) med Pineberry” – frågan är hur vi ska ändra titeln.

Jag vill din åsikt! Hur ska vi ändra titeln när det finns mer utrymme att spela med? Vi har gjort tre förslag, rösta på det du tycker är bäst:

Vilken titel ska vi välja?

Se resultat

Loading ... Loading ...

Tack för hjälpen!

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Sara Karlsson, Michael Wahlgren och Simon Davidsson i Sökpodden avsnitt 64

#64 Not provided 2.0

Då var det äntligen dags för ett nytt avsnitt av Sökpodden! Det 64:e i ordningen. Denna gång är våra tre ämnen lönsam tillväxt, vi analyserar lyssnares sajter i en SEO-clinic och så avslutar vi med att snack om söktermerna som försvinner från Google Ads. Du lyssnar väl?

Facebook skrotar begränsningar för textinnehåll i annonsbilder

Facebook skrotar begränsningar för textinnehåll i annonsbilder

Facebook ritar om spelplanen och tillåter numera annonsörer att använda hur mycket text vi vill i annonsbilderna. En spännande nyhet som vi välkomnar med öppna armar!

amazon se lansering

Lanseringsstrategier för Amazon.se utan annonsplattform

Amazon.se lanseras utan Amazon Advertising, vilket delvis ändrar spelreglerna? Vi går igenom vad som förändras och vad du bör tänka på från ett marknadsföringsperspektiv.

branschen rasar

Google tar bort söktermer – branschen rasar

Stora förändringar i Google Ads. Söktermsrapporten kommer framöver inte innehålla alla sökord du köpt klick på. Google hävdar att det har med integritet att göra, medan branschen är mycket upprörd över denna nyhet.

Pontus Karlsson, Michael Wahlgren och Jonathan Olsson i Sökpodden avsnitt 63

#63 Chatvertising

Då var Sökpodden äntligen tillbaka efter ett kortare sommarlov. I avsnitt 63 står Amazon Ads, omnämnanden inom SEO och Click to messenger på Facebook på tapeten. Du lyssnar väl?

Bing Partner


Preferred Facebook Marketing Partner