Sökmotorkonsult.se

Pineberry lanserar Sökmotorkläder

50 FÖRSTA FÅR GRATIS T-SHIRTS! Sökmotoroptimering handlar om att synliggöra – och det gör även våra nya produkter. Vår tanke är att det ska synas att just du är en Sökmotorkonsult och vi är otroligt stolta över att vara först på marknaden med ett eget SEO-klädmärke. För att fira lanseringen har vi ett erbjudande: De 50 första som besöker webbshoppen och registrerar sig får en gratis t-shirt!

Säg farväl till din rutiga skjorta

Som ni vet har vi (utöver allt på bloggen) lanserat verktyg, en bok och flera utbildningar. Det känns därför givet att nu vara först med att erbjuda SEO-kläder. Tillsammans med vår samarbetspartner Pillar Pair, som står för produktionen, har vi tagit fram ett helt nytt koncept av t-shirts och kepsar. Samtliga skapta för Sökmotorkonsulten. Våra t-shirts är gjorda i organisk bomull, håller i tvätten och främst saknar de sömmar som skaver. Tröjorna har även fått ett funktionsmaterial som leder bort fukt från huden och därmed klarar av mycket svett. Allt detta för att du som optimerar lättare ska kunna röra dig ordentligt framför datorn (exempelvis i jämförelse med när du sitter i din rutiga skjorta). Till en början kan detta mycket speciella material lukta lite klämt sirap, det försvinner dock i första tvätten.

Om du är intresserad av ett tryck på din t-shirt kan du välja mellan våra färdiga tryck eller skapa ett eget. Observera att titeln inte får vara längre än 60 tecken.

Våra färdigtryckta t-shirts:

  • ”SEO – fungerar bättre än röksignaler”
  • ”Det är titeln som räknas!”
  • ”DisaWOW vad snygg du är!”
  • ”FOLLOW/NOFOLLOW”
  • ”Mata inte pandor”
  • ”SEO”
  • ”PPC”

tshirt-ppc tshirt-seo

till-sokshoppen

(fungerar inte knappen kan det bero på dagens datum)

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Sommarstäda din XML-sitemap

Sommarstäda din XML-sitemap

Har du oreda i din XML-sitemap? Då kommer du gillar våra tips kring hur du städar din sitemap och bringar ordning och reda inför sommaren.

Björn Bydén, Michael Wahlgren och Nicklas Krus i Sökpodden avsnitt 73

#73 Användarsignaler

I #73 av Sökpodden frågar vi oss om användarsignaler är en rankingfaktor, vi fortsätter med att breakdowns försvinner från Facebook Ads och avslutar vi med SEO/SEM-synergier. Lyssna gärna! Snart är det sommarlov, men innan dess bjuder vi på detta juniavsnitt […]

Design av webbsida

Google börjar rulla ut Page Experience Update

Äntligen! Under tisdagen började Google rulla ut sin Page Experience Update. Uppdateringen kommer att rullas ut sakta och förväntas vara helt klar till slutet av sommaren. 

Datadriven SEO

Datadriven SEO

Att vara datadriven i sitt SEO-arbete, vad innebär det egentligen? I denna artikel dissekerar vi modeordet datadrivet och ger vår syn på hur detta kan påverka hur man gör sökmotoroptimering.

Simon Davidsson, Michael Wahlgren och Kristian Jältsäter i avsnitt 72 av Sökpodden

#72 It depends

Då var det äntligen dags för avsnitt 72 av Sökpodden. Denna gång har vi fastnat för ämnena sökord per sida, kvalitet på leads på Google Ads och det lite mystiska It depends inom SEO. Du lyssnar väl?