Visa dina kunskaper med nya SEO Cert! Visa dina kunskaper med SEO Cert ×
Du lyssnar väl på Sökpodden? Nytt avsnitt varje månad. Du lyssnar väl på Sökpodden? ×
Gör som 6 964 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Pineberry lanserar Sökmotorkläder

50 FÖRSTA FÅR GRATIS T-SHIRTS! Sökmotoroptimering handlar om att synliggöra – och det gör även våra nya produkter. Vår tanke är att det ska synas att just du är en Sökmotorkonsult och vi är otroligt stolta över att vara först på marknaden med ett eget SEO-klädmärke. För att fira lanseringen har vi ett erbjudande: De 50 första som besöker webbshoppen och registrerar sig får en gratis t-shirt!

Säg farväl till din rutiga skjorta

Som ni vet har vi (utöver allt på bloggen) lanserat verktyg, en bok och flera utbildningar. Det känns därför givet att nu vara först med att erbjuda SEO-kläder. Tillsammans med vår samarbetspartner Pillar Pair, som står för produktionen, har vi tagit fram ett helt nytt koncept av t-shirts och kepsar. Samtliga skapta för Sökmotorkonsulten. Våra t-shirts är gjorda i organisk bomull, håller i tvätten och främst saknar de sömmar som skaver. Tröjorna har även fått ett funktionsmaterial som leder bort fukt från huden och därmed klarar av mycket svett. Allt detta för att du som optimerar lättare ska kunna röra dig ordentligt framför datorn (exempelvis i jämförelse med när du sitter i din rutiga skjorta). Till en början kan detta mycket speciella material lukta lite klämt sirap, det försvinner dock i första tvätten.

Om du är intresserad av ett tryck på din t-shirt kan du välja mellan våra färdiga tryck eller skapa ett eget. Observera att titeln inte får vara längre än 60 tecken.

Våra färdigtryckta t-shirts:

  • ”SEO – fungerar bättre än röksignaler”
  • ”Det är titeln som räknas!”
  • ”DisaWOW vad snygg du är!”
  • ”FOLLOW/NOFOLLOW”
  • ”Mata inte pandor”
  • ”SEO”
  • ”PPC”

tshirt-ppc tshirt-seo

till-sokshoppen

(fungerar inte knappen kan det bero på dagens datum)

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Björn Bydén, Michael Wahlgren och Maria Fernholm i avsnitt 62 av Sökpodden

#62 Mygg & Kameler

I avsnitt 62 av Sökpodden frågar vi oss om Core web vitals är något att ha, vi spionerar på konkurrenter med hjälp av auktionsinformationen i Google Ads och så tar vi oss an Amazonutmanaren Facebook Shops. Du lyssnar väl?

Billiga klick och låg konkurrens med Bing Shopping

För några månader sedan lanserades en betaversion av Bing Shopping i Sverige. För de annonsörer som är tidiga med att testa, kan det innebära billiga klick och låg konkurrens.
I denna artikel går vi igenom hur man enkelt kan komma igång med sin Bing annonsering och vilka fördelar det finns med att vara tidig med att testa.

Vad avgör om en annons är bra – CTR eller CR?

Vad är det viktigaste mätetalet vid annonstestning i Google Ads? Är det klickfrekvens (CTR) eller konverteringsgrad (CR)? I denna artikel får du reda på ”svaret” på denna eviga fråga.

Web vitals

Core web vitals blir rankingfaktor

Core Web Vitals kallas de universella mätetal som Google menar att alla webbplatsägare bör fokusera på för att förbättra sina sidor ur ett användarperspektiv. Dessa mätetal ska i framtiden även bli en rankingfaktor i det organiska sökresultatet. Här är allt vi vet hittills.

Sökvolymsquiz SEO-snack

Sökvolymsquiz på torsdag

Missa inte vårt Sökvolymquiz på torsdag kl 16:00! Det kommer vara rafflande, roligt och gå undan. Vi ses på Zoom på torsdag!

Di Gasell 2012 Logo Di Gasell 2013 Logo
Di Gasell 2013 Logo
Bing Partner