Visa dina kunskaper med nya SEO Cert! Visa dina kunskaper med SEO Cert ×
Du lyssnar väl på Sökpodden? Nytt avsnitt varje månad. Du lyssnar väl på Sökpodden? ×
Gör som 6 964 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Pineberry lanserar Sökmotorkläder

50 FÖRSTA FÅR GRATIS T-SHIRTS! Sökmotoroptimering handlar om att synliggöra – och det gör även våra nya produkter. Vår tanke är att det ska synas att just du är en Sökmotorkonsult och vi är otroligt stolta över att vara först på marknaden med ett eget SEO-klädmärke. För att fira lanseringen har vi ett erbjudande: De 50 första som besöker webbshoppen och registrerar sig får en gratis t-shirt!

Säg farväl till din rutiga skjorta

Som ni vet har vi (utöver allt på bloggen) lanserat verktyg, en bok och flera utbildningar. Det känns därför givet att nu vara först med att erbjuda SEO-kläder. Tillsammans med vår samarbetspartner Pillar Pair, som står för produktionen, har vi tagit fram ett helt nytt koncept av t-shirts och kepsar. Samtliga skapta för Sökmotorkonsulten. Våra t-shirts är gjorda i organisk bomull, håller i tvätten och främst saknar de sömmar som skaver. Tröjorna har även fått ett funktionsmaterial som leder bort fukt från huden och därmed klarar av mycket svett. Allt detta för att du som optimerar lättare ska kunna röra dig ordentligt framför datorn (exempelvis i jämförelse med när du sitter i din rutiga skjorta). Till en början kan detta mycket speciella material lukta lite klämt sirap, det försvinner dock i första tvätten.

Om du är intresserad av ett tryck på din t-shirt kan du välja mellan våra färdiga tryck eller skapa ett eget. Observera att titeln inte får vara längre än 60 tecken.

Våra färdigtryckta t-shirts:

  • ”SEO – fungerar bättre än röksignaler”
  • ”Det är titeln som räknas!”
  • ”DisaWOW vad snygg du är!”
  • ”FOLLOW/NOFOLLOW”
  • ”Mata inte pandor”
  • ”SEO”
  • ”PPC”

tshirt-ppc tshirt-seo

till-sokshoppen

(fungerar inte knappen kan det bero på dagens datum)

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Nicklas Krus, Michael Wahlgren och Björn Bydén i avsnitt 59 av Sökpodden

#59 Gasa eller bromsa?

Hur ska du tänka kring din digitala marknadsföring i kristider? Vilka utmaningar finns vid SEO-migreringar? Hur kalibrerar jag min attributionsmodell? Detta är tre av frågorna som vi tar oss an i avsnitt 59 av Sökpodden.

betalvägg strukturerad data

Strukturerad data för innehåll bakom betalvägg

Undvik att ditt innehåll bakom betalvägg klassas som cloaking. I det här inlägget går Fredrik igenom hur du använder strukturerad data för att göra det tydligt för Google vad besökaren måste betala för att få se.

Långdistanslöpare springer i solnedgång

Långsiktig SEO – En lönsam investering

Under årets Webbdagarna höll Björn Bydén från Pineberry en föreläsning på hur företag kan jobba långsiktigt med SEO på ett sätt som bidrar med kundvärde, bygger varumärke och är väldigt lönsamt. Här är en kortare sammanfattning av den föreläsningen.

SEO i kristider

När händelser sker i vår omvärld är det många som tar hjälp av Google för att inhämta mer information. Här tipsar vi om hur samhällsbärande instanser kan jobba för att snabbt fånga upp vilka frågor medborgarna ställer i syfte att kunna bidra med sakliga och korrekta svar.

JavaScript SEO – Få Google att gilla din snygga sajt

Här är ett inlägg om vad JavaScript är, hur de ställer till problem för dig som jobbar med SEO och vad du kan göra för att lösa det.

Di Gasell 2012 Logo Di Gasell 2013 Logo
Di Gasell 2013 Logo
Bing Partner