Visa dina kunskaper med nya SEO Cert! Visa dina kunskaper med SEO Cert ×
Du lyssnar väl på Sökpodden? Nytt avsnitt varje månad. Du lyssnar väl på Sökpodden? ×
Gör som 14 954 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Pineberry lanserar Sökmotorkläder

50 FÖRSTA FÅR GRATIS T-SHIRTS! Sökmotoroptimering handlar om att synliggöra – och det gör även våra nya produkter. Vår tanke är att det ska synas att just du är en Sökmotorkonsult och vi är otroligt stolta över att vara först på marknaden med ett eget SEO-klädmärke. För att fira lanseringen har vi ett erbjudande: De 50 första som besöker webbshoppen och registrerar sig får en gratis t-shirt!

Säg farväl till din rutiga skjorta

Som ni vet har vi (utöver allt på bloggen) lanserat verktyg, en bok och flera utbildningar. Det känns därför givet att nu vara först med att erbjuda SEO-kläder. Tillsammans med vår samarbetspartner Pillar Pair, som står för produktionen, har vi tagit fram ett helt nytt koncept av t-shirts och kepsar. Samtliga skapta för Sökmotorkonsulten. Våra t-shirts är gjorda i organisk bomull, håller i tvätten och främst saknar de sömmar som skaver. Tröjorna har även fått ett funktionsmaterial som leder bort fukt från huden och därmed klarar av mycket svett. Allt detta för att du som optimerar lättare ska kunna röra dig ordentligt framför datorn (exempelvis i jämförelse med när du sitter i din rutiga skjorta). Till en början kan detta mycket speciella material lukta lite klämt sirap, det försvinner dock i första tvätten.

Om du är intresserad av ett tryck på din t-shirt kan du välja mellan våra färdiga tryck eller skapa ett eget. Observera att titeln inte får vara längre än 60 tecken.

Våra färdigtryckta t-shirts:

  • ”SEO – fungerar bättre än röksignaler”
  • ”Det är titeln som räknas!”
  • ”DisaWOW vad snygg du är!”
  • ”FOLLOW/NOFOLLOW”
  • ”Mata inte pandor”
  • ”SEO”
  • ”PPC”

tshirt-ppctshirt-seo

till-sokshoppen

(fungerar inte knappen kan det bero på dagens datum)

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

personliga jordgubbar

Inte lika personliga sökresultat på Google längre

Tidigare var alla sökresultat personliga. Numera tar Google främst hänsyn till din geografiska plats samt vad du nyligen googlat efter när de personaliserar ditt sökresultat.

Mål bordshockey

Vikten av mätbara mål för Google Ads

För att lyckas med din annonsering på Google Ads är det viktigt att du arbetar efter tydliga och mätbara mål. Vilka mål du ska välja beror på vad ditt företag sysslar med. Missar du att sätta mål går du miste om de stora fördelar som Google Ads har att erbjuda.

Google sökresultat

Hitta länkmöjligheter med hjälp av Googles sökkommandon

Existerande omnämnanden kan vara en guldgruva för att skapa nya länkar. Med Googles sökkommandon kan du hitta sidor som nämner ditt varumärke – men inte länkar till din sajt. Förhoppningsvis kan du omvandla många av dessa omnämnanden till riktiga länkar.

Utökade textannonser (ETA) blir nu ännu större

Nyhet! Under 2016 lanserade Google Ads de utökade textannonserna (ETA) och gjorde dem 47% större än sina föregångare. Två år senare har Google återigen öppnat upp för möjligheterna att göra annonserna ännu större.

Pontus Karlsson, Michael Wahlgren och Viktoria Nerell i avsnitt 41 av Sökpodden

#41 Medic Update

Äntligen är Sökpodden tillbaka efter ett välförtjänt sommarlov! I avsnitt 41 pratar vi bland annat om Google Medic Update och så jämför vi det gamla och nya gränssnittet i Google Ads. Du lyssnar väl?

Di Gasell 2012 Logo Di Gasell 2013 Logo
Di Gasell 2013 Logo
Bing Partner