Visa dina kunskaper med nya SEO Cert! Visa dina kunskaper med SEO Cert ×
Du lyssnar väl på Sökpodden? Nytt avsnitt varje månad. Du lyssnar väl på Sökpodden? ×
Gör som 6 964 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Populärast på Sökmotorkonsult.se under 2012

2012 mest populära artiklar på Sökmotorkonsult.se

Det är endast ett par dagar kvar av 2012 och vi summerar året som gått. I år gör vi det med en topplista över de mest populära artiklarna på Sökmotorkonsult.se under 2012.

Vi har under året skrivet 108 artiklar på Sökmotorkonsult.se. Vissa av artiklarna blir såklart mer populära än andra. Nedan är en sammanställning över de 10 artiklar som vi skrivit under 2012 som varit mest populära (mätt i antal sidvisningar).

Har du inte redan läst dessa artiklar så är det en perfekt helgläsning.

Ämne Sidvisningar
1 Tjäna pengar på Internet – en varning 5729
2 10 On Site missar 3530
3 Hur du flyttar din blogg.se blogg 2854
4 Sveriges bästa webbyrå 2012 1970
5 Är det inte dags att växa upp nu? 1743
6 Sökmotoroptimering och förändring 1521
7 Vad är en bra SEO-text? 1128
8 Google gör upp med dålig seo 1086
9 Indexera inte sökresultat 1057
10 Blogg.se helt borta i sökresultaten 1040

Tack för 2012 och gott nytt år!

En kommentar

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Nicklas Krus, Michael Wahlgren och Björn Bydén i avsnitt 59 av Sökpodden

#59 Gasa eller bromsa?

Hur ska du tänka kring din digitala marknadsföring i kristider? Vilka utmaningar finns vid SEO-migreringar? Hur kalibrerar jag min attributionsmodell? Detta är tre av frågorna som vi tar oss an i avsnitt 59 av Sökpodden.

betalvägg strukturerad data

Strukturerad data för innehåll bakom betalvägg

Undvik att ditt innehåll bakom betalvägg klassas som cloaking. I det här inlägget går Fredrik igenom hur du använder strukturerad data för att göra det tydligt för Google vad besökaren måste betala för att få se.

Långdistanslöpare springer i solnedgång

Långsiktig SEO – En lönsam investering

Under årets Webbdagarna höll Björn Bydén från Pineberry en föreläsning på hur företag kan jobba långsiktigt med SEO på ett sätt som bidrar med kundvärde, bygger varumärke och är väldigt lönsamt. Här är en kortare sammanfattning av den föreläsningen.

SEO i kristider

När händelser sker i vår omvärld är det många som tar hjälp av Google för att inhämta mer information. Här tipsar vi om hur samhällsbärande instanser kan jobba för att snabbt fånga upp vilka frågor medborgarna ställer i syfte att kunna bidra med sakliga och korrekta svar.

JavaScript SEO – Få Google att gilla din snygga sajt

Här är ett inlägg om vad JavaScript är, hur de ställer till problem för dig som jobbar med SEO och vad du kan göra för att lösa det.

Di Gasell 2012 Logo Di Gasell 2013 Logo
Di Gasell 2013 Logo
Bing Partner