Sökmotorkonsult.se

Prata sökmotoroptimering på Facebook

Facebook Search

Du känner naturligtvis redan till Sökmotorkonsult.se-sidan på Facebook. Nu har vi dessutom skapat en lite lösare sammanslutning för dig som bara vill prata SEO en stund eller som vill ställa en fråga. Ta och gå med i Sökmotoroptimering på Facebook.

Facebook är en lysande plattform om man vill diskutera och det visar sig tydligt, trots bara en dag på nacken har den nystartade diskussionsklubben fått 63 medlemmar. Ta och anslut dig du också så kanske du till och med får lite nya vänner.

4 kommentarer

  1. Coolt! Im headinb right over there :)
    Bra initiativ!

    Nu åker vi :)

    Petter

    Kommentar av Petter

  2. Dags o skaffa nya FB-vänner! :)

    Kommentar av Lukas Brisman

  3. Och jag som frågade om just FB i artikeln ovanför så står det mitt framför näsan på mig :)

    Kommentar av Durre

  4. Trevligt med fb sida. Vi måste ta oss i kragen på företaget och köra igång våra sidor på fb. Vi blir väl tvungna nu när +1 & gilla räknas in i serpen.

    Kommentar av Martin

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Sökmotormuseum

Pineberry öppnar världens första sökmotormuseum

Efter 16 framgångsrika år inom digital marknadsföring har vi på Pineberry beslutat att utöka våra tjänster genom att öppna det allra första sökmotormuseet.

Simon Davidsson, Michael Wahlgren och Tilde Mattsson i avsnitt 92 av Sökpodden

#92 Fåfänga

Avsnitt 92 av Sökpodden är här! Denna gång pratar Simon, Micke och Tilde om Bing är värt att satsa på, går igenom några nyheter som kommit inom Performance Max och avslutar avsnittet med en diskussion om nyckeltal som faller under det mindre smickrande begreppet Vanity Metrics. Du lyssnar väl?

Google analytics

Din data i GA4 kommer skilja sig

Stämmer inte din siffror i GA4 mot det du ser i UA? Även om detta kan kännas frustrerande är det väntat. GA4 och UA skiljer sig på så många sätt att datan inte är helt jämförbar. Däremot kan det vara bra att förstå varför du ser skillnader i dina siffror och hur stora skillnaderna är.

inget att förlora

Våga mer i sämre tider

Det finns fördelar med att det är sämre tider. En sådan är att du ges möjlighet att våga mer med din marknadsföring. Du har helt enkelt mindre att förlora. Så passa på att göra de stora förändringarna i din marknadsföring som du dragit dig för att göra tidigare.

black friday datum

När är black friday & cyber monday 2023? – Alla datum!

Nu för tiden finns det många kampanj- och temadagar att hålla reda på, särskilt under hösten när det är viktiga händelser som Black Week, Cyber Monday och Black Friday. Här är de datum du behöver hålla koll på!