Sökmotorkonsult.se

Prata sökmotoroptimering på Facebook

Facebook Search

Du känner naturligtvis redan till Sökmotorkonsult.se-sidan på Facebook. Nu har vi dessutom skapat en lite lösare sammanslutning för dig som bara vill prata SEO en stund eller som vill ställa en fråga. Ta och gå med i Sökmotoroptimering på Facebook.

Facebook är en lysande plattform om man vill diskutera och det visar sig tydligt, trots bara en dag på nacken har den nystartade diskussionsklubben fått 63 medlemmar. Ta och anslut dig du också så kanske du till och med får lite nya vänner.

4 kommentarer

  1. Coolt! Im headinb right over there :)
    Bra initiativ!

    Nu åker vi :)

    Petter

    Kommentar av Petter

  2. Dags o skaffa nya FB-vänner! :)

    Kommentar av Lukas Brisman

  3. Och jag som frågade om just FB i artikeln ovanför så står det mitt framför näsan på mig :)

    Kommentar av Durre

  4. Trevligt med fb sida. Vi måste ta oss i kragen på företaget och köra igång våra sidor på fb. Vi blir väl tvungna nu när +1 & gilla räknas in i serpen.

    Kommentar av Martin

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

DuckDuckGo

Kan DuckDuckGo hota?

Det görs mer än 100 miljoner sökningar om dagen på DuckDuckGo. Innebär detta att Google, Bing och andra sökmotorer ska börja se DuckDuckGo som ett reellt hot?

CPM - cost per mille

Vad är en bra CPM?

Är 72 en bra CPM på Facebook? I denna artikel skriver vi om fyra olika saker som påverkar hur mycket du kommer betala i CPM när du annonserar i sociala medier.

SEM-året 2021

Vår head of SEM Jonathan Olsson summerar Google Ads-året 2021. Allt från ändrade matchtyper till cookie-döden.

SEO-året 2021

SEO-året 2021

2021 börjar lida mot sitt slut och det har blivit dags att sammanfatta året som gått ur ett SEO-perspektiv.

Victor Alenlid, Nicklas Krus och Michael Wahlgren i avsnitt 78 av Sökpodden

#78 Läckor

Då var det dags för årets sista avsnitt av Sökpodden. Denna gång är våra ämnen risker inom SEO, vi pratar läckor på Google Ads och sist men inte minst dyker vi ned i annonsering på Pinterest. Du lyssnar väl?