Visa dina kunskaper med nya SEO Cert! Visa dina kunskaper med SEO Cert ×
Du lyssnar väl på Sökpodden? Nytt avsnitt varje månad. Du lyssnar väl på Sökpodden? ×
Gör som 6 964 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Prata sökmotoroptimering på Facebook

Facebook Search

Du känner naturligtvis redan till Sökmotorkonsult.se-sidan på Facebook. Nu har vi dessutom skapat en lite lösare sammanslutning för dig som bara vill prata SEO en stund eller som vill ställa en fråga. Ta och gå med i Sökmotoroptimering på Facebook.

Facebook är en lysande plattform om man vill diskutera och det visar sig tydligt, trots bara en dag på nacken har den nystartade diskussionsklubben fått 63 medlemmar. Ta och anslut dig du också så kanske du till och med får lite nya vänner.

4 kommentarer

  1. Coolt! Im headinb right over there :)
    Bra initiativ!

    Nu åker vi :)

    Petter

    Kommentar av Petter

  2. Dags o skaffa nya FB-vänner! :)

    Kommentar av Lukas Brisman

  3. Och jag som frågade om just FB i artikeln ovanför så står det mitt framför näsan på mig :)

    Kommentar av Durre

  4. Trevligt med fb sida. Vi måste ta oss i kragen på företaget och köra igång våra sidor på fb. Vi blir väl tvungna nu när +1 & gilla räknas in i serpen.

    Kommentar av Martin

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Nicklas Krus, Michael Wahlgren och Björn Bydén i avsnitt 59 av Sökpodden

#59 Gasa eller bromsa?

Hur ska du tänka kring din digitala marknadsföring i kristider? Vilka utmaningar finns vid SEO-migreringar? Hur kalibrerar jag min attributionsmodell? Detta är tre av frågorna som vi tar oss an i avsnitt 59 av Sökpodden.

betalvägg strukturerad data

Strukturerad data för innehåll bakom betalvägg

Undvik att ditt innehåll bakom betalvägg klassas som cloaking. I det här inlägget går Fredrik igenom hur du använder strukturerad data för att göra det tydligt för Google vad besökaren måste betala för att få se.

Långdistanslöpare springer i solnedgång

Långsiktig SEO – En lönsam investering

Under årets Webbdagarna höll Björn Bydén från Pineberry en föreläsning på hur företag kan jobba långsiktigt med SEO på ett sätt som bidrar med kundvärde, bygger varumärke och är väldigt lönsamt. Här är en kortare sammanfattning av den föreläsningen.

SEO i kristider

När händelser sker i vår omvärld är det många som tar hjälp av Google för att inhämta mer information. Här tipsar vi om hur samhällsbärande instanser kan jobba för att snabbt fånga upp vilka frågor medborgarna ställer i syfte att kunna bidra med sakliga och korrekta svar.

JavaScript SEO – Få Google att gilla din snygga sajt

Här är ett inlägg om vad JavaScript är, hur de ställer till problem för dig som jobbar med SEO och vad du kan göra för att lösa det.

Di Gasell 2012 Logo Di Gasell 2013 Logo
Di Gasell 2013 Logo
Bing Partner