Sökmotorkonsult.se

SEO-Snack 16 augusti

Republik

Imorgon, tisdag 16:e augusti, är det dags för andra upplagan av SEO-snack. Om du missat vad det är så är SEO-snack en enkel afterwork som vi på Pineberry anordnar på Republik PRIMA CUCINA på Tulegatan i Stockholm. Kom och ta en öl, eller läsk, med oss och snacka sökmotoroptimering.

Tillställningen är helt okomplicerad, vem som helst med vilka, om några, förkunskaper som helst kan dyka upp på Republik. Vi tar några öl och kanske några jordnötter. Mingla, knyt nya kontakter och passa på att fråga om eller dela med dig av nyheter och gammal skåpmat inom sökmotoroptimering. Från klockan 17.00 finns vi där fram tills intresset avtar.

Du kan hitta mer information och anmäla intresse (det går bra att bara dyka upp också) här: SEO-Snack på Facebook.

NOTERA: VI BYTER PLATS TILL PRIMA CUCINA.

Republik bygger om så vi flyttar 50 m bort längs gatan.

Sidan är senast uppdaterad 2014-04-01

7 kommentarer

  1. Jag kan inte närvara imorgon, men kommer gärna om det kommer fler tillfällen i höst.

    Hoppas ni får en fin kväll!

    Kommentar av Petter

  2. Kul, synd att man inte kan komma!

    Kommentar av Sebastian

  3. Ha det så trevligt!

    Kommentar av Jonas

  4. Intressant, ska försöka ta mig loss. Beror på barn o fru…

    Kommentar av Björn

  5. Missar tyvärr idag, hoppas på fler tillfällen.

    Kommentar av Björn

  6. Tack magnus för en trevlig kväll, många nya roliga kontakter blev det, hoppas det blir fler tillfällen i höst.

    //chris

    Kommentar av Chris

  7. Tack för en trevlig tillställning! Bild finns på min blogg.

    Kommentar av Anders H

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

DuckDuckGo

Kan DuckDuckGo hota?

Det görs mer än 100 miljoner sökningar om dagen på DuckDuckGo. Innebär detta att Google, Bing och andra sökmotorer ska börja se DuckDuckGo som ett reellt hot?

CPM - cost per mille

Vad är en bra CPM?

Är 72 en bra CPM på Facebook? I denna artikel skriver vi om fyra olika saker som påverkar hur mycket du kommer betala i CPM när du annonserar i sociala medier.

SEM-året 2021

Vår head of SEM Jonathan Olsson summerar Google Ads-året 2021. Allt från ändrade matchtyper till cookie-döden.

SEO-året 2021

SEO-året 2021

2021 börjar lida mot sitt slut och det har blivit dags att sammanfatta året som gått ur ett SEO-perspektiv.

Victor Alenlid, Nicklas Krus och Michael Wahlgren i avsnitt 78 av Sökpodden

#78 Läckor

Då var det dags för årets sista avsnitt av Sökpodden. Denna gång är våra ämnen risker inom SEO, vi pratar läckor på Google Ads och sist men inte minst dyker vi ned i annonsering på Pinterest. Du lyssnar väl?