Sökmotorkonsult.se

Vi växer

Pineberry, som är företaget bakom denna sajt, växer och söker nya medarbetare. 2010 har varit ett mycket bra år för Pineberry med stor tillväxt av nya kunder. För att rusta oss för än fler kunder under 2011 söker vi nu tre nya medarbetare, en Key Account Manager, en Skribent och en Systemutvecklare.

2010 börjar gå mot sitt slut och på Pineberry kan vi med glädje konstatera att det varit ett mycket bra år för oss med stor efterfrågan på våra tjänster inom sökmotormarknadsföring och webbutveckling.

Tillväxten under året har inneburit att vi flyttat till nya fräscha lokaler på Tulegatan 15 i Stockholm och vi har haft nöjet att hälsa fem nya kollegor välkomna till företaget. Just nu är vi 17 anställda som jobbar på Pineberry och vi behöver bli fler.

För att fortsatt möta efterfrågan på våra tjänster söker vi nu tre nya medarbetare:

Key Account Manager SEO

– Skribent

Systemutvecklare PHP

Låter någon av rollerna intressant för dig? Eller känner du någon som du tror passar för någon av rollerna? Oavsett så tar vi varmt och emot ansökningar.


Sidan är senast uppdaterad 2014-03-19

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

budget Google Ads

Så kan du tänka kring din budget på Google Ads

Hur stor är en bra Google Ads-budget? Om det är första gången du bestämmer din budget för Google Ads kan det vara svårt att veta vad som är en rimlig nivå. Men det finns några faktorer som kan hjälpa dig att hitta rätt.

höststäda sajten

Hitta glömda subdomäner

Det är inte alls omöjligt att det gömmer sig glömda subdomäner på din webbsajt. Framförallt om sajten är gammal. I denna artikel lär du dig hur du hittar dessa subdomäner.

Helpful content

Få sajter påverkade i Helpful content update

Det har nu gått drygt två veckor sedan Google lanserade sin Helpful content update för engelska sökningar. Vi har undersökt hur algoritmuppdateringen påverkat sajter i Storbritannien och USA. 

Bilddagboken "fjortis"-selfie

Minns du Bilddagboken?

Hela tanken bakom bilddagboken, eller bdb som det också kallades, var att ha en bild som dagboksinlägg istället för ett blogginlägg. När sajten grundades hade många skaffat sin första digitalkamera eller till och med sin första mobil med inbyggd kamera, och bloggar var populära. Så det var ett logiskt steg att sätta ihop de två. Men mot slutet av 00-talet försvann sajten. Vad hände egentligen?

Kristian Jältsäter, Michael Wahlgren och Victor Alenlid i avsnitt 85 av Sökpodden

#85 Sökordslös framtid

Vad händer i en sökordslös framtid? Detta är ett av ämnena i avsnitt 85 av Sökpodden. Det diskuteras även Domain Rating och andra länkmått samt moderna kontostrukturer i Google Ads. Du lyssnar väl?