Visa dina kunskaper med nya SEO Cert! Visa dina kunskaper med SEO Cert ×
Du lyssnar väl på Sökpodden? Nytt avsnitt varje månad. Du lyssnar väl på Sökpodden? ×
Gör som 6 964 andra, få SEO-tips direkt i mailen Få SEO-tips direkt i mailen
×
Sökmotorkonsult.se

Klart att 2-åringen ska ha en egen sajt

SEO-Snack

Sommaren är här och fler och fler tänker på slöa dagar i hängmattan (inte för att jag vet någon som faktiskt äger en hängmatta), grillning, segling, camping och att bara njuta av en kall dryck när solen gassar! Några av oss funderar också lite längre och undrar vad som ska hända efter semestern. Kommer Google lansera några nya djur, vilken bonde väljer vilken fru, vem blir årets julvärd och presenterar Kalle Anka och när är nästa SEO-snack?

Vi kan inte ge svar på allt men det vi kan svara på är när nästa SEO-snack äger rum, för nedräkningen har börjat på seosnack.se.

Första SEO-snacket hölls den 22 juni 2011 och efter två år med ständigt ökande antal deltagare så tyckte vi att det var dags att ge snacket en egen sajt! På seosnack.se hittar ni datum och plats för nästa SEO-snack, en knapp där ni kan anmäla att ni kommer men även lite bilder från de tidigare träffarna (med betoning på lite men som vi hoppas blir fler och fler bilder för varje snack).

Ni är härligt välkomna att vara med och lägga upp egna bilder genom att Instagramma #seosnack. Självklart funkar Twitter med samma #seosnack där lite aktiviteter från SEO-snacken kan tweetas ut. Vi hoppas att ni vill vara med och påverka innehållet både digitalt och framförallt analogt genom att komma på nästa SEO-snack!

Glad sommar! Så ses vi om… ja, besök seosnack.se för korrekt info!

RSS feed for comments on this post.

Innan du kommenterar var vänlig och läs igenom reglerna för kommentarer

Scaleup-möte

SEO för scaleups

SEO är oftast en av de bästa investeringarna som går att göra rent ROI-mässigt för företag som vill skala upp. Här tipsar vi om några viktiga saker att tänka på för dig som jobbar med en scaleup och vill börja arbeta mer aktivt med SEO.

genomsnittsposition begravd

Förväxla inte impression share med impression rate

Saknar du nyckeltalet genomsnittlig annonsposition när du optimerar dina bud på Google Ads? I det här inlägget går Victor igenom övergången från annonsposition till de olika alternativen av impressions.

Martin Splitt SearchStars Malmö 2019

Lyckat på SearchStars i Malmö

Vi har varit på branschkonferens. Närmare bestämt på SearchStars i Malmö. Ett trevligt och intressant event som vi sammanfattar i denna artikel.

SMX Advanced Berlin

SMX Advanced i Berlin

Vi har varit på konferens. Närmare bestämt på SMX Advanced i Berlin. I denna artikel sammanfattar vi föreläsningarna från de två dagarna.

konverterande formulär

4 tips för att kontra formulärskräcken

Får du in för få leads via kontaktformuläret på din sajt? Här går Fredrik igenom fyra enkla tips på hur du kan öka konverteringsgraden för ditt formulär.

Di Gasell 2012 Logo Di Gasell 2013 Logo
Di Gasell 2013 Logo
Bing Partner